Thursday, 2 May 2013

Nyt ei oo opiskelijalla helppoa

Vappu 2013, kiva kun kävit. Olo on aivan mahdottoman karsee, ahdistaa niin että silmiäkin kirvelee ja tili nollilla. Mitäs nyt sitte...

Kolmen päivän tajuton vetäminen takana ja nyt ihan rehellisesti vois sanoa että never_again. Mä heräsin aattona niin törkeeseen juhaan et mä en oikeesti ollu ihan varma että ollaanko tässä enää millään mittakaavalla elossa. Toivoin etten. Mut kyl se siit sitte, suihkuun ku pääs pesee edellisen illan lasinsirut jalkapohjista ja bisset rinnuksilta. Yliopistolle suunta ja korkki auki. Loppupäivästä ei nyt oo sillee kauheesti muuta sanottavaa ku että hyvät bailut ja Uusiksen bassokellari - olit kamalin kokemus ikinä.

Eilen sitte ku kotiuduin tissuttelupiknikiltä, vetäsin tiukat kahen tunnin päikkärit joilta herätessäni mietin et nyt oikee ratkasu olotilaan on joko a) repiä oma pää irti tai b) siirtää sitä paskaa fiilistä päivällä eteenpäin. Jälkimmäinen nyt tuntu ainoolta mahdolliselta joten nappasin viinikassin mukaan ja lähin kaverille. Ja sitä päätöstä en oo katunut minuuttiakaan tänään. BEST. NIGHT. EVER. Tänää krapula sai väistyy lihaskramppien alta jotka synty vaan siitä miten paljon mä nauroin eilisen illan aikana. Aika ajoin sitä saa olla helvetin onnellinen ja ylpee siitä millasia urpoja tuntee. Ja vastoin kaikkia odotuksia, se vappupäivän ahi vaa katos ja tänään ollu jopa oikeenki hyvä olla (paskat).

Huomenna alkaa karu arki ja kandi on kohdattava. Kaks viikkoo aikaa viimeistellä se tutkinto ja sit kirmata nilkat kolisten ja tissit tutisten kesälaitumille. Lähtökohdat tälle projektille ei nyt oo ehkä mitkää kovimmat ever ku munuaisii kivistää ja aivot räjähti ku yritinkään käsitellä illan House-jaksoa, mut eiköhän se tästä. Avainsana siinä peipperissä on kuitenki mm. anxiety, joten voiskohan omii kokemuksia kanavoida jollain tavalla sinne suuntaan? "The anxiety students experience over using English in spoken contexts is nothing compared to the way I felt yesterday." JA BOOM VITONEN SIITTÄ!

Nyt toivotan liskot tervetulleiksi vällyihin ja valmistaudun yhteen kamalimmista öistä ikinä. Pikkuriikkinen neuvo teille kaikille, älkää oikeesti kokeilko vastaavaa vappuhumua kotona.

No comments:

Post a Comment