Monday, 15 April 2013

Aussie Blog Awards 2013

Ilmast ruukkuu riitti, pikkunaposteltavat oli namusia ja yleinen meininki hyvä. En mä oikeestaan niistä muista voittajista niin välittäny, mut superparas Eeva voitti parhaan lifestyleblogin pystin ainoolla blogilla jota oikeesti jaksan enää blogiahmintaöverivuoden 2011 jälkeen lukee. Pari kuvaa tulee tässä.

Maria Veitola siinä jututtaa tätä jotain bloggaria joka oli mulle varmaan huoneen ainoana ihan nevahöörd. 
Mullahan oli ihan jäätävä vaatestressi koko paskasta,  kunnes työkaveri kuittas että "No mut sehä on oikeestaan ihan yks lysti mitä sä laitat päälle koska siellä on ne muotibloggarit nii viimesen päälle ettei sua ees kukaan katso" ja no. Tottahan se oli! Mut alla nyt se mihin mä sit päädyin. Olin jotenki yllättyny miten caaaash osa jengistä oli, ku sit taas toisilla oli jopa iltapukusettiä muistuttavat kamat niskassa.

Tapanilan asemalla glamourmeininki katossa............. Ps. Mikä toi kikkeli on joka roikkuu tuol nilkoissa?
Sit ku tää ite "gaala" Adamsissa oli ohi, käytiin mun avecböönan kanssa kiskoo glamour McVälipala ja alettiin miettii että mitäs vittua nyt sitte. Pari kyselyy lokaaleille et missä turkulaisen kuuluis torstai-iltana olla täällä Suomen kapitaalissa. Vinkkeinä Navy Jerry's oli siin topkoloses ja sinne me mentiin. No voin sit muuten kertoo et meidän lisäks tässä kyseisessä paikassa oli neljä työntekijää ja kaks asiakasta. Vedettii sii yhet Sailor Jerryt ginger alella, kiitettiin pokea sydämellisesti ja lähettii menee. Oltiin jälleen tän elikkäs mitäs nyt-kysymyksen äärellä ja päätettiin että joo, me mennään Aussie Clubille. Siel on varmaan jengiä, ja siit välittämättä et millasta ja kuinka katu-uskottavaa tää jengi on, ni meininki on varmasti räkästä ja sopii meille ku nakki silmään. Meininki vastas odotuksia ja siel me sitte jokatapaukses tiputeltiin muutamat bisset ja lähettii kahen jälkee kohti Tapanilaa. Bussit ei sit enää kulkenukaan ja reittioppaan mukaan edessä ois ollu tunti bussia jonneki ees vähä lähelle ja sitte päälle 3,5km kävely koroissa joten olin hetkessä kolmekymppii köyhempi koska taksireissukshan se meni. Note to self: Ennen seuraavaa Helsingin keikkaa ON PAKKO tsekkaa geimplääni etukäteen, on toi haahuilu öisin  kaduilla vaan nii perseestä.

Sellasta tällä kertaa. Vettä sataa ja kaikkia vituttaa.

No comments:

Post a Comment