Wednesday, 3 April 2013

Moro moro ja hyvää huhtikuuta hullujenhuoneelta!


No joke. Täällä mä teen sijaisuutta kuin viimistä päivää. Tylsää on ku vittu. Mut rahaa tulee ovista ja ikkunoista kuhan vaa jaksaa istuu ja selailla netistä parasta ajanvietettä, esim faboa jossa tapahtuu joka minuutti niin sikana kaikkee ettei perässä pysy............... Huijasin, oon mä tänään vissiin n. tunnin töitäkin tehny.

Mulla ei oikeesti oo edes mitään asiaa, kuhan nyt hetkeks pysähdyin miettii tätä hetkeä kun aurinko paistaa ikkunoista silmiin ja loihtii naamalle sellasen ilmeen ku ois vetäny litran pilaantunutta maitoa ja Immodium on loppu. Mut on tää oikeesti aika upeeta. Helvetti sentään, kyl se kevät on täällä! Vaikka kuinka yrittää ni ei oikeen enää ees muista päivää jolloin _ei_ ois paistanu aurinko tai jollon ois sää vaikuttanut negatiivisesti tukkaan. Aamusin tippuu perse irti kylmästä ku tonne ulos ovesta hyppää (tällä tarkoitan siis havaintoja jotka on tehty tällä viikolla kello 06.45 työmatkalla) mut sitte päivällä on aika ihanaa ja jees ja upeeta ja aurinkolasit pitää olla melkeen kokoajan mukana nyt kun niitä oikeesti jo tarvii tuolla ulkona.


Kliseisesti, niinku joka kevät, on pakko hypettää et kyllä tää on vuodenajoista se ihmisen paras kaveri. Tää on sitä aikaa kun jokanen pientikin keväästä ja kesästä lupaava merkki tuntuu maailman siisteimmältä ja ainakin tää mimmi jaksaa innostua niistä jokaisesta.Pahimmat loskat ei nyt oo tietty viel iskeny, mutta kuhan toi Anders jaksaa tuolla möllöttää ni lätäköiden ja loskan läpi loivii epävittuuntunein mielin. Mut mun jo kadonnu pointti on siinä, että sit ku kesä puhkee kunnolla ni aina sitä on että jesjesjes tänä kesänä nautin kaikesta ja oon kokoaika ulkona ku on niin upeeta koska kesä on vaan kerran vuodessa. Ja paskat. Siitä tulee arkea, välttämätön paha. Se vaan on tuolla ulkona muutaman kuukauden ja sit taas vietetään seuraavat yheksän kuukautta venaillen seuraavaa ja manaillen että mitä vittua, miksen ottanut kesästä kaikkea irti. Silläkin uhalla että tää tulee toistuu vielä jokasena tulevani elämäni keväänä, mä lupaan et tänä vuonna on toisin.

Talvivaatteet lähtee tänään vintille. Tippukoon pärs vaikka lopullisesti irti kylmyydestä, ni ihan sama, moikka sitte, en mä susta ihan hirveesti koskaan oo tykännykään.

Tähän loppuun oli nyt viel pakko laittaa tällanen kuva. Ehkä siks, että siinä on kirjotusvirhe tai sit mä en vaa tajunnu. Mut muuten mä tykkään siitä. Vaik noi voikukat onki jo kuollu.



Kuvat weheartit.com

No comments:

Post a Comment