Meillä on tänään lö superbe juhlat illalla. Tosi monet kaverit juoksee vuosittain vuosijuhlissa, mutta kun meidän ainejärjestö on niin kovin pieni niin ison mittakaavan vuosijuhlat järjestetään vaan kerran viidessä vuodessa. Ja ooooooooooou boi, näitä kemuja on ootettu. Juhlat alkaa kokkaritilaisuudella (josta olin ihan et jea how fancy is that kunnes kuulin kokeneemmilta juhlijoilta et se tulee olee todella puuduttavaa...) josta sitte tunnin jälkeen siirrytään Upseerikerholle imee juhlatunnelmaa (viiniä), nauttimaan hyvästä seurasta (viinistä), syömään herkkuruokia (viinin kyytipoikana) ja laulamaan juomalauluja (niin miten nyt siltä viininjuonnilta kerkee).
Järjestäjät ei varmaan uskoneet kenenkään selviävän pääjuhlasta jatkoille omin avuin joten kaks bussia roudaa meidät kaikki sitten 700 metrin päähän jatkopaikalle. Ja kaiken järjen mukaan vanhojentansseista tutut tanssit tanssitaan vasta puolen yön jälkeen siellä torvisoittokunnan säestämänä. Itseni tuntien meen kaiken keskelle heittää YMCA-koreografiaa ku jengi poshina tanssii ympärillä jotai kehruuvalssia. Viel enemmän järkeen käy et näillä jatkoilla on SAUNA lämpimänä ja pihassa PALJU. Salli mun....... Okei, no sauna nyt on varmaan jätkille yks hyvän keittoillan edellytys ja palju kiva lisä. Mut mun on kauheen vaikee nähä ketään mimmiä astuvan iltajuhlaan mukanaan juhlamokka-paketeista kudottu saunalaukku messissä ja kampaajalla väsätty nuttura hikisenä lauteilla. Ja palju.... No oon varma et se on sällien salajuoni päästä näkee känniset kissat tissisilleen kylpemässä.
Mut sellasta. Mun rahallinen panostus näihin juhliin ei oo ollu kovin suuri. Löysin munkilla täydellisesti istuvan mekon nelly.comista ihan sikahalvalla ja siihen asusteet päälle, niin koko lysti pysy reippaasti alle satkun. Ja sit mä sain yheltä superilta ystävältä lainaan hopeaketun joka oikeesti on kaulassa aika creepy kun sillä roikkuu siinä pitkät takatassut (JA NIIS ON KYNNET!) ja häntä pisin mun rinnuksia. Mut hei se on kai sitä glamourii elämää johon en vaan oo tottunu. Kettu tulee jokatapauksessa lepäämään mun harteilla ja loppuillasta toivon olevani yhtä eteerisessä olotilassa kun se raukka vaikuttaa olevan. Mä laitan tähän loppuun vielä kuvan. Kuten näkyy, siinä on kengät ja laukku. Ja mekko. Ihan täysin useless mitenkää mut muistan jonkun sanoneen et kuva postaukseen tai lukijat ei tykkää... No Hanni, mun ainoana julkisesti tunnustautuneena lukijana, mitäs mieltä? Olisko tää postaus ollu MITÄÄN ilman kuvaa?
Ihanan fantsua viikonloppua myös teille satapäiset seuraajani!
L

Haha no ei todellakaan olis! Mut seuraavaan postaukseen toivon (jos siis toivepostausaiheita saa esittää) kyllä näkeväni lisää kuvia juhla-asusta sekä tukasta tyyliin Kottamalinen edestä, Kottamalinen takaa. ET SILLEE! puspus <3
ReplyDelete