Sunday, 3 March 2013

BikBok I'm in love

Okei, mä en nyt vaan malttanut odottaa, vaan mun oli pakko kirjoittaa tästä asiasta heti. Mä kävelin sisään Skanssiin avattuun BikBokiin ihan vaan katselumielessä. Pitäähän noi uudet kaupat kuitenkin käydä katsoo että what's new ja sitä rataa. Olin kuullut yheltä kaverin kaverilta että jumantsuikka sieltä saa hyviä pöksyjä. No, mä olin vähän skeptinen sillä luulin löytäneeni täydelliset korkeevyötäröiset stretchfarkut joulun jälkeen hennesiltä. Mut sitte tuolla liikkeessä nappasin piruuttani yhet mukaan sovariin. Ja kun vetäsin ne jalkaan, teki mieli huutaa HALLELUJA! Ja sit mä ostin heti kättelyssä kahet.


Siis mulla ei eläissäni ole ollut näin hyvin istuvia farkkuja! Ensinnäkin, nä on niin joustavat että tekis mieli heittää spagaatti (jonka siis tottakai masteroin tost noi vaan). Toiseksi, näissä on joku pepputaika. Nä tekee pyllystä pienemmän hetkessä. Mä en kestä. Kolmanneksi, nä on ihanihanIHAN pillit. Ja neljänneksi, 30% avajaisale kaikista tuotteista teki 54,90e normaalisti maksavista pöksyistä ihan ihanan hintasetkin. Mutta jos nä vaan tekee kaiken mitä toi tuotetagi lupaa, niin mä en tuu enää koskaan ostamaan housuja muualta. Ja okei, ehkä nä ei oo ihan farkkufarkut, mutta jotenkin tuntuu että nykyään kaikki stretchfarkut menee vahvasti jeggins-linjalle.


Siis tää on ihan uskomaton fiilis. Tuntuu et nää imasee kaiken fätinkin littanammaks ja kun nostaa jalkaa niin se ihan pongahtaa takasin tän flexin ansiosta. Tuntuu et mitään mitä mä sanon ei voi tuoda tarpeeksi glooriaa näille housuille. Herranjestas mä oon ekstaasissa.

Nyt on slimmit nilikat! 











Ja okei, kyllä mulla tartttu mukaan myös tällanen pähee jenkkifarkkupaita. Ei sitä vaan voinu jättää sinne rekkiin roikkumaan. Niin siis, mainitsinko mä jo sen 30% alennuksen?



BIKBOK I LOVE YOU!!!

Rakkaudella,
Hehkee Farkkupeppu L





4 comments:

  1. oooo, näyttää kyllä just hyvin istuvilta farkuilta!! :) pitäis varmaan itekin käydä tommoiset hakemassa lähimmästä bikbokista!:)

    http://mmilya.blogspot.fi/ <- Muakin saa tulla moikkaamaan ja liity ihmeessä lukijaksi jos tykkäsit! :)

    ReplyDelete
  2. bikbok on kyl ihan paras kauppa! :D itekki tuli just käytyä siellä viikonloppuna :) ps. tää sun blogis on tosi kiva ja oot ihan supernätti<3!

    fashionsituation.blogspot.com <3

    ReplyDelete
  3. Wau toi farkkupaita on upee!!

    ReplyDelete
  4. Oottepa aika ihanaisia tytöt!

    ReplyDelete