Siis mulla ei eläissäni ole ollut näin hyvin istuvia farkkuja! Ensinnäkin, nä on niin joustavat että tekis mieli heittää spagaatti (jonka siis tottakai masteroin tost noi vaan). Toiseksi, näissä on joku pepputaika. Nä tekee pyllystä pienemmän hetkessä. Mä en kestä. Kolmanneksi, nä on ihanihanIHAN pillit. Ja neljänneksi, 30% avajaisale kaikista tuotteista teki 54,90e normaalisti maksavista pöksyistä ihan ihanan hintasetkin. Mutta jos nä vaan tekee kaiken mitä toi tuotetagi lupaa, niin mä en tuu enää koskaan ostamaan housuja muualta. Ja okei, ehkä nä ei oo ihan farkkufarkut, mutta jotenkin tuntuu että nykyään kaikki stretchfarkut menee vahvasti jeggins-linjalle.
Siis tää on ihan uskomaton fiilis. Tuntuu et nää imasee kaiken fätinkin littanammaks ja kun nostaa jalkaa niin se ihan pongahtaa takasin tän flexin ansiosta. Tuntuu et mitään mitä mä sanon ei voi tuoda tarpeeksi glooriaa näille housuille. Herranjestas mä oon ekstaasissa.
![]() | ||||||||||||
| Nyt on slimmit nilikat! |
BIKBOK I LOVE YOU!!!
Rakkaudella,
Hehkee Farkkupeppu L




oooo, näyttää kyllä just hyvin istuvilta farkuilta!! :) pitäis varmaan itekin käydä tommoiset hakemassa lähimmästä bikbokista!:)
ReplyDeletehttp://mmilya.blogspot.fi/ <- Muakin saa tulla moikkaamaan ja liity ihmeessä lukijaksi jos tykkäsit! :)
bikbok on kyl ihan paras kauppa! :D itekki tuli just käytyä siellä viikonloppuna :) ps. tää sun blogis on tosi kiva ja oot ihan supernätti<3!
ReplyDeletefashionsituation.blogspot.com <3
Wau toi farkkupaita on upee!!
ReplyDeleteOottepa aika ihanaisia tytöt!
ReplyDelete