Tuesday, 23 April 2013

Klooripöhnä

Elikkäs mä löysin vuosi sitten kirpparilta eurolla Mexxin hyväkuntosen farkkutakin. Väri oli aika jännä, sellanen sinisenharmaanmusta ja semitunkkanen. No mä sit tost noi vaan päätin et nyt kloritee kaupasta ja takille uus look.

Parhaimman lopputuloksen saa niin ettei upota koko rättiä kloriteveteen, varsinkin jos hakee tollasta vähän epätasasta settiä. Mä laitoin kloritea sellasenaan suihkepullon täyteen ja aloin pumppaamaan. Siinä pysyy vähän kartalla että miltä näyttää eikä väri mee hetkessä tasasen kasarivalkoseks. Suihkimalla sen myös saa just niihin kohtiin joihin haluaa ja halutessaan saa aina pikkuhiljaa lisäiltyä.

Tolla menetelmällä ei oo kyse mistään tunnin työstä vaan se ottaa aikansa, mut lopputulos palkitsee varmasti kärsivällisyyden! Tässä lopputulos, TADAA!


Mä oon niinku NIIIIIIIN sikatyytyväinen lopputulokseen. JESJESJES!

Miinuspuolena tässä on tietty se, että kämppä haisee viikon uimahallille ja unet on aika mielenkiintosia. Plus että takkia on nyt tuuletettu tunteja partsilla, pesty koneessa kolmesti ja liotettu pesuainevedessä kaks yötä ja se haisee _edelleen_ kloorille. Ehkä se siitä pikkuhiljaa, tai sitten musta tulee se omituinen kloorinhajuinen mimmi. En vaan enää malta oottaa että saan laittaa ton niskaan!

Ps. Tää koko proggis on tietenkin ollu päällä just ku ois sikana tärkeetä tekemistä, esim. kirjoittaa yhteensä kakskytsivuu raportteja ja analyysejä ja no... Toi lopullinen kandidediskin häämöttää kolmen viikon päässä. Ah fuck yes.

2 comments:

  1. vanhana kloorinenänä voin kertoo et se kloori kannattaa blandata veteen. kuvasta tuli mieleen Lars: http://celebsview.info/wp-content/uploads/LarsFrederiksen1.jpg

    eli ns. päras!

    ReplyDelete
  2. Silkalla kloorilla tulee ässä tulos! Eli ns. BEST. Ja ps, Onks lokki kakkinu Larsin pääl?

    ReplyDelete